Inceput


Daca pana acum incepeam prin a ma prezenta, a-mi spune numele, lucrurile care imi plac sau nu, acum voi intra direct in subiect. Ideea de a deschide acest blog mi-a venit azi-noapte dupa un cosmar din care m-am trezit tremurand, aproape plangand. Nu voi spune acum o poveste lunga in care voi descrie ce am visat si de ce m-a afectat atat de tare, nu ar avea rost si sens. In orice caz, nu am mai avut un vis atat de intens de ceva timp. Nu stiu ce mi s-a intamplat aseara, am realizat niste lucruri absurde probabil.
Mi-am dat seama ca sunt un nimeni atata timp cat nu voi ramane in istorie cu ceva memorabil, nu voi salva lumea de la dezastru sau ceva de genul. Pur si simplu, sunt atat de mica in lumea asta, atat de mica in univers, incat ma simt total neputincioasa. Sunt constienta ca nu voi putea face niciodata nimic, sunt o pierdere de timp pentru toti cei care ma cunosc si incearca sa scoata ceva bun din mine.

Ok, si eu incerc, chiar vreau, dar mi-e frica. Si ma tem de ce e dupa, ma tem ca nu am timp sa traiesc, ca totul se duce prea repede, ca acolo ma duc singura si nimeni nu ma poate ajuta, ca nu stiu ce voi gasi dupa, ce se va intampla cu tot ce am lasat in urma. Nu caut linistea, daca as putea as vrea sa fiu mereu un suflet nelinistit in cautarea unor raspunsuri derutante. Raspunsuri care nu le voi afla decat singura, eu voi trebui sa le fac fata.

Nici nu stiu de ce ma gandesc la asta, nici nu stiu de ce nimeni nu-si face griji pentru asta, nimeni nu poate sa ma ajute, sau sa ma inteleaga. Chiar as vrea ca cineva sa inteleaga despre ce vorbesc, doar ca nu sunt prea explicita, stiu, iar asta e doar un alt film prost al meu. Sau poate e doar o parte a sufletului pe care o ascund cu grija, iar din cand in cand ma mai furisez acolo si meditez. De ce sunt atat de falsa, de ce tot ce spun e minciuna de ce nu pot exprima liber anumite sentimente…nu am doua fete, am mai multe, cate una pentru fiecare persoana. Toti suntem diferiti iar eu incerc sa fiu toti intr-o unica persoana, perfecta. Pacat ca dau gres, pacat ca…of. pacat ca nu e atat de simplu pe cat credeam cand m-am avantat in chestia asta si acum nu mai pot scapa, m-am bagat prea mult, acum e prea complicat, mi-as dori intr-un fel sa ramana totul cum e, dar si sa revina totul cum era inainte.

Sunt slaba de caracter, putin ipocrita, nu pot face fata la provocari mai mari. Nu totdeauna pot suporta o privire atintita asupra mea, a cuiva la care tin. Nu suport lucruri firesti, normale pentru altii, traiesc in lumea mea ireala, construita pe parcurs cu lacrimi zambete si vise, lumea mea in care nu voi putea trai niciodata fizic..

~ de Faithless person pe 25 August 2010.

7 răspunsuri to “Inceput”

  1. Imi place ca stii sa fii TU.. Iar asta conteaza mai mult decat orice.
    Stii, cu toti vrem sa fim speciali. Nu inseamna ca daca nu marcam locurile cu …. explozii solare nu suntem. Suntem vii, speciali si iubareti.
    Esti tu si esti mai mult decat deosebita prin simplu fapt ca te deschizi tie, lor, lumii, noua…
    Fii tu pentru noi…Multumesc.

  2. Superb, nu am ce spune am ramas fara cuvinte. Si pot spune ca printre aceste mici randuri de font 10, si eu m-am regasit e adevarat, cu totii am suferit uneori, desi iti spun eu ca totusi nu ai de ce sa ai lipsa de incredere pentru ca tot timpul vei avea prietenii langa tine sa te sustina. Tot timpul. Si eu am invatat asta la randul meu cand am fost in situatia pe care ai ecranizat-o intr-un „film prost” dar atat de frumos in acelasi timp.

  3. Pentru câteva clipe mi-a fost teamă că mi-am pierdut memoria.Am avut un sentiment straniu că eu aş fi scris aceste rânduri şi am uitat de ele. Te înţeleg perfect!

Lasă un răspuns

 
