Totul tine de propria persoana…totul

Nu pot sa-mi impun anumite lucruri. Daca nici mie nu mi le pot impune, cum sa le impun altcuiva? Daca eu imi incalc propriile reguli asta inseamna ca nu exista sau pur si simplu e granita prea neclara?

O sa incerc de acum incolo sa nu mai pun suflet in orice, sa nu ma mai atasez atat de repede de cineva, pentru ca de multe ori ajung sa fac o obsesie, sa uit de ce e in jur, sa uit de mine, de ganduri si de tot. Pacat totusi ca niciodata nu se termina cum vreau. O sa incerc de acum sa fiu indiferenta, sa zambesc mai mult de cat am facut pana acum si sa-mi ascund mai bine fiecare tresarire. Nu voi mai recunoaste niciodata de acum incolo cand voi avea vreo abatere, nu imi voi recunoaste supararea cand voi fi intrebata si voi pretinde in continuare ca sunt cine am crezut ca sunt pana acum. M-am schimbat destul pana acum cred si mi-e frica, nu stiu de ce am impresia, ca va mai urma o schimbare. Sincera sa fiu nu mai vreau, imi place cum sunt acum, si totusi stiu ca schimbarile depind doar de propria persoana.

Modul meu de gandire e la pamant, sunt inca multe lucruri nedezvaluite – ascunse sub perdea, multe ciudatenii, multe intrebari carora nu le-am gasit un rapsuns, multe frustrari si chestii stupide pentru care ma usuc degeaba.

~ de Faithless person pe 25 August 2010.

Lasă un răspuns

 
