Auto-razbunare

M-am descarcat in ultimele zile pe tot ce am putut, m-am linistit. Imi place sa-mi vorbesc, sa-mi spun singura ce nu am facut bine, sa ma mustrez psihic, sa ma autopedepsesc in cele mai stricte moduri, insa nu suport sa o faca altii, nu suport sa aiba altcineva stapanire asupra mea, asupra deciziilor mele, asupra greselilor inevitabile, greseli pe care le fac oricum si le regret acolo undeva, le regret si ma chinui sa le accept. Din greseli inveti, ei bine tu, eu nu invat, eu gresesc non stop si e grav atunci cand nu-mi dau seama, e grav atunci cand merg mai departe cu unele lucruri din ambitie, din rautate, din egoism, atunci cand caut sa profit de situatie pentru a ma simti bine. Sunt o egoista, ma gandesc doar la persoana mea si vreau totul pe tava, o egoista lacoma, uneori orgolioasa, lucru pe care nu toti l-ar recunoaste la mine.

Ma enerveaza ca imi pun mereu ambitia in lucruri negative, altfel sunt o delasatoare nenorocita care nu vrea sa faca nimic bun. Imi pun ambitia in razbunare, pentru ca prin razbunare ma simt satisfacuta, ma simt implinita, imi las ranile deschise pana reusesc sa fac si eu unele…

„Razbunarea este intotdeauna placerea unu suflet mic, slab si fara vlaga…”

Nu stiu cate din persoanele care isi arunca ochii pe aici ma cunosc personal, nu stiu cati m-ar recunoaste dupa ce am scris, pentru ca nu par, nicidecum persoana descrisa. Nici nu vreau sa par, nici nu stiu cine vreau sa par, asta dupa cum am mai zis intr-o postare anterioara. Cert este ca e usor sa-ti dai seama cine sunt daca ma cunosti destul de bine. Sunt intotdeauna semne care dau de gol o persoana, sunt intodeauna lucruri care ii tradeaza…ochii, gesturile, modul de gandire… Pe mine ma da de gol orice.

Nu voi putea fi niciodata o anonima. Poate ca numai eu stiu ce a vrut sa insemne asta.

~ de Faithless person pe 26 August 2010.

Lasă un răspuns

 
