Ma ingrop in decadenta

Banuiesc ca toti, voi cei care ma cunoasteti, mi-ati descoperit cel putin o data o partea a mea mai aiurea. Probabil v-ati spus „Alle si-o arde prost”, sau pur si simplu nu v-a interesat, dar da, mi-o ard prost dupa cum vedeti si pe aici, probabil bat campii, dar sti ce? Eu ma simt bine facand asta. E un fel de jurnal virtual, o chestie pe care imi vars eu nervii si frustrarile, gandurile tumultoase ce nu ma lasa sa dorm, grijile si temerile. Chestii total neimportante pentru altii, dar esentiale pentru mine.

Odata cu toamna, mi-au venit si multe idei noi, planuri pentru anul scolar care vine, ca de’ e primul an de liceu. Odata cu toamna mi-am dat seama ca nu voi putea sa ajung ce imi doresc pentru ca nu ma tin de cuvant mie, propunerilor si promisiunilor mele. Ma gandeam sa fac o lista cu lucruri pe care TREBUIE sa le fac, dar cu siguranta ma va deprima si mai tare cand voi vedea nebifate multe chestii pe acolo. Nici nu mai stiu ce ma gandesc sa fac, nu stiu, nu stiu…

Ma ingrop in decadenta.

Cred ca aceste cuvinte ma descriu intr-o mare parte.

~ de Faithless person pe 1 Septembrie 2010.

2 răspunsuri to “Ma ingrop in decadenta”

  1. Nu m-am gandit la asta…pana acum :)

  2. fiecare dintre noi are o lista cu lucruri pe care TREBUIE sa le faca.dintre ele,unele le poti bifa imediat,altele pot ramane si toata viata nebifate.pt ca asa este viata – in fiecare moment iti ofera o surpriza(placuta sau nu),o oportunitate,un esec.gandeste-te ca este posibil sa faci lucruri la care nici nu visai,care nici nu au fost pe lista si care te-au multumit muuult mai mult decat o chestie care ‘trebuia’bifata..asta este cea mai frumoasa parte a vietii,ca nu este niciodata monotona.poti sa faci lista.am facut si eu una,acum 2 ani,de anul nou..si acum zace in bucatarie,nebifata complet..si ce?e timp!:*

Lasă un răspuns

 
