O vreme…

Ok, am reusit din nou sa stric totul, mi-am demonstrat iar ca sunt prea proasta ca sa fac ceva bun, am ruinat tot.  O urasc, o urasc din tot sufletul, e partea mea care distruge tot, e partea mea care nu gandeste, e partea mea trupeasca mai mult sau mai putin reala. Imi bag picioarele, pana la urma tot o sa mi se intample ceva rau si atunci poate voi fi multumita. Nu stiu cat o sa mai suport sa ma cert cu mine insumi, am obosit. Sa se incheie dracului tot, sa se termine. O sa intru in stand by o vreme, o sa dispar subit, pentru o perioada de timp nelimitata inca.

Super. Alle, te urasc.

~ de Faithless person pe 3 Septembrie 2010.

Lasă un răspuns

 
