Idei

Probabil intr-o zi ma voi trezi la o alta realitate si tot ce am cladit odinioara in minte se va spulbera, voi gasi raspunsuri noi la toate intrebarile pe care mi le-am pus vreodata si tot ce am crezut ca exista va disparea. Sunt sigura insa ca nu voi renunta niciodata la anumite idei preconcepute, anumite imagini ale subconstientului. Probabil nici nu imi voi da seama de asta…

~ de Faithless person pe 9 Septembrie 2010.

2 răspunsuri to “Idei”

  1. Foarte frumos si curat scrii!

Lasă un răspuns

 
