Gand ratacitor

O, tu, gand ratacitor…

Mereu imi fac planuri oarecum marete si imi fac scenarii in minte cu mine in situatii dificile. De fiecare data imi spun „da, as actiona corect” dar cu cat inaintez in timp, astfel de situatii ma ajung din urma. Totul bine si frumos pana apare intrebarea care ma termina total, imi tranteste cerul in cap: „acum ce trebuie sa fac?”

Raman blocata acolo, ma zbat sa descopar ce trebuie sa fac mai departe, cum ar trebui sa reactionez si pana la urma…inveitabilul se intampla. Pai cum asa? De ce nu exista niste reguli, niste pasi pe care sa-i urmez in situatiile grele? Niste instructiuni, putin ajutor.

Mi-as dori uneori sa pot citi ganduri, sa-mi pierd timpul prin mintea altcuiva, sa-i citesc reactiile, privirile, subconstientul. Sa ma retardez in mintea altcuiva si apoi sa ma convertesc la a altuia. Sa ma joc intre minti murdare, demente, perverse pana imi pierd eu ideile.

Ma mai intreb uneori cum poate gandul unui om sa calatoreasca atat de rapid? Cu o viteza incredibila, eu pot zbura spre meleaguri abstracte, noi, grele…Cu o viteza incredibila intru-n vise, in deja-vu’uri, intuneric. E dubioasa treaba cu gandirea, uneori ma poate duce la disperare, uneori simt cum ma plimb cu gandul pe langa un gard imens electric. Simt cum mi se usuca ochii, mi se strang, ma ustura, simt cum tanjesc dupa apa ca un disperat in desert. Simt cum cad intr-o mare de vid si nimic. Uneori simt mai mult decat as putea descrie si scrie.

Momentan, m-am ratacit intre lumea ta…si lumea mea.

~ de Faithless person pe 26 Septembrie 2010.

Lasă un răspuns

 
