Decizii

Lucrurile incep sa se complice, si am ajuns la momentul in care chiar trebuie sa iau o decizie capitala, sa ma decid exact ce vreau sa fac mai departe cu viata mea, daca vreau sa  ma schimb si sa renunt la vechile obiceiuri, sa trec peste anumite lucruri din trecut, lucruri care m-au format, m-au tampit, m-au facut sa-mi pierd increderea in mine si m-au tras in jos. Trebuie sa incep sa traiesc in prezent, sa tin ochii deschisi, sa incerc sa vad alta lume, sa accept lucrurile bune care imi ies in cale, si mai ales sa le observ. Pentru asta am nevoie de timp, vointa si sustinere…

Asta nu inseamna ca nu voi mai fi eu, asta nu inseamna ca nu o sa ma mai recunosti, asta inseamna doar ca nu voi mai fi la fel de naiva ca inainte si deja incep sa imi dau seama ca „nu tot ce zboara se mananca” si in fond…toata lumea are un interes si poate am si eu interesele mele, insa nu mi le-am descoperit inca, sau nu sunt sigura de ele. Nu vreau sa continui sa fiu o unealta, sa depind mereu de ceva sau cineva, nu vreau sa ma inchid intr-o lume creata de vorbele altora, vreau sa fiu sigura de acum incolo ca spusele si gandurile mele au o anumita importanta, o anumita valoare, vreau sa fiu sigura si impacata ca fac ceva bine, vreau in primul rand sa ma multumesc pe mine si nu pe cei din jurul meu. Asta pentru ca ajunsesem sa am dependenta de atentie, sa cersesc asta, doar pentru a nu ma simti singura, doar pentru a avea pe cineva cu care sa-mi pot impartasi gandurile, sa ma inteleaga, sa ma aprobe. Si da…as fi facut orice pentru asta…

 

~ de Faithless person pe 21 Decembrie 2010.

Lasă un răspuns

 
