Iti multumesc…

Iti multumesc ca imi esti alaturi, iti multumesc ca mi-ai deschis ochii, iti multumesc ca ai aparut in viata mea in momentul in care as fi avut cea mai mare nevoie de o mana sa ma ridice la suprafata, iti multumesc pentru ca datorita tie viata mea va fi altfel, ca m-ai adus la un nivel superior gandirii mele din trecut, ca m-ai acceptat asa cum sunt si cu toate cele ce am facut, iti multumesc ca ai rabdare cu mine si faci atatea pentru mine cate nu as fi meritat niciodata de la nimeni. Iti multumesc pentru cele mai frumoase lucruri pe care mi le-ai spus, pentru grija cu care-ti alegi cuvintele, pentru imbratisarile calduroase pe care le simt atat de intens…

Imi pare rau  daca nu am reusit inca sa-ti zic lucrurile astea in fata pana acum, imi pare rau daca te-am dezamagit, chiar si printr-un mic detaliu, daca vorbele mele au dat-o-n bara uneori, daca par natanga si nerecunoascatoare. Insa iti promit ca ma voi schimba, cum am mai zis de nenumarate ori pana acum si sper ca ti-ai dat seama ca deja am inceput…si cum am mai zis…nu o fac pentru tine…dar nici pentru mine. O fac pentru ca trebuie, imi doresc asta si asa va fi mai bine.

Iti multumesc inca o data pentru ca datorita tie ma simt implinita…si momentan esti cel mai bun lucru ce mi-a aparut in cale. Si am simtit nevoia sa scriu asta..pentru ca altfel nu puteam sa-mi ordonez gandurile si ideile.

~ de Faithless person pe 11 Ianuarie 2011.

Lasă un răspuns

 
