Poti sa-mi iei…

Poti sa-mi iei orice, sa-mi sorbi sufletul, sa-mi iei rabdarea, mana dreapta, visele,  zambetul, ratiunea, privirea. Sa-mi iei cel mai semnificativ obiect, sa-mi iei simturile toate, dragostea, vointa, puterea,  sa ma lasi goala pe interior, rece… Dar in niciun caz…sa nu indraznesti, sa nu incerci macar, vreodata, sa-mi iei amintirile. Caci fara, nu as mai fi eu. Amintirile mele?…toate locurile ce mi-au trecut prin fata ochilor, persoane, obiecte, lucruri pe care le-am facut, regretate sau nu…astea sunt amintirile mele, sunt lucrurile care m-au format de-a lungul timpului, bune sau rele, urate sau frumoase, inedite, unice, sunt ale mele sunt in mintea mea tot timpul, orice as face sunt legata de trecut si voi fi mereu, caci fara trecut eu nu-mi imaginez cum m-as putea trezi maine. Nu-mi poti cere sa le sterg, nu-mi poti cere sa le schimb, sa ma prefac ca nu-mi apartin.

-Cum sa ma lasi fara amintirea primei zile de scoala? Sau prima intepatura de albina? Fara amintirea juliturilor din genunchi, mancatului zapezii, punerea patinelor in picioare pentru prima oara…si totodata prima cazatura pe gheata?-

Zilele insorite care ma faceau sa trec din cea mai jalnica stare intr-una euforica, persoanele care ma bine-dispuneau prin orice gest, vorbele frumoase care mi s-au adresat, vorbele care m-au marcat sau mi-au starnit lacrimile…vorbele scrise, soptite, gandite, temerile…teama de intuneric, de singuratate, de gandurile mele sumbre…Curiozitatile pe care mi le-am satisfacut pe deplin, lacomia, ura adunata si exprimata prin gesturi negandite, setea de atentie prost inteleasa de mine, de ceilalti. Tentativele de cedare psihica, fizica, subconstientul incarcat cu prea multe fapte. Fac parte din amintiri, probabil, toate. Nu mi le va putea lua nimeni, niciodata. Si nu voi renunta la ele pentru nimic in lume, absolut nimic…

…nimic

~ de Faithless person pe 26 Februarie 2011.

Lasă un răspuns

 
