Framantari de moment

Arunc emotii si sentimente in stanga si-n dreapta, caut un colt de liniste, caut putina atentie, ascultare, mangaiere. Caut o multime de lucruri deodata si nu cred ca le voi gasi pe toate in acelasi loc. Incep sa pierd, incet, valori pe care le-am castigat in timp, valori care pentru altii nu semnifica nimic. Imi pierd sufletul drag mie, ii pierd si pe cei din jur, imi pierd lacrimile…imi pierd mintile.

Ar trebui sa pasesc incet peste, sa fug cu invatatura furata, si sa-mi vad de treaba mea, sa ridic capul si sa dau tot la o parte. Ar trebui sa fiu indiferenta, sa-mi inghet sufletul si sa-mi solidific drumul pe care merg. Dar daca fac asta, pierd ceva, pierd o parte din mine care ma tine pe loc.

Uneori simt ca numai eu lupt, trag cu dintii, eu ma zbat sa fie bine totul. Eu ma umilesc, eu alerg, eu incerc sa imbin toate elementele din viata mea asa fel incat sa fie o armonie aproape perfecta. Incep sa cred ca mi-e interzis sa ma gandesc la viitor, trebuie mai intai sa trec cu bine prin prezent, prezentul asta constant in care trebuie sa-mi repar trecutul.

Nu am ce sa vorbesc, cu nimeni. Are dreptate, ei nu traiesc cu mine, ei pot doar sa ma asculte, cu indiferenta, caci nu-i afecteaza cu nimic framantarile mele prostesti. Nu ei au trait ce am trait eu. Nu ei pot intelege. Trebuie sa iau tot cu mine unde m-oi duce. Eu am facut, eu platesc…

~ de Faithless person pe 7 Mai 2011.

4 răspunsuri to “Framantari de moment”

  1. În bătălia pentru fericire trebuie să împrumuţi voinţe, tării şi determinări. Trebuie să cauţi repere, stindarde şi stâlpi pentru a-ţi purta visurile, pentru că altfel nu vei face altceva decât să rătăceşti continuu în labirintul acesta pe care-l numim Viaţă.

  2. E atat de frumos , in momentul de fata ma regasesc in acest text .

Lasă un răspuns

 
